puur onbeschrijfbare liefde

totaal iets nieuws,

een nieuw begin ben ik begonnen,

gevoelens in woorden nadrukken is hier onmogelijk voor..

je geeft me een gevoel dat ik nooit eerder heb gevoelt,

wanneer ik naar je kijk .. geen woorden voor,

ik klap dicht want dit is echt,

de kleine dingen die het doen,

je warme lippen op me voorhoofd,

je hart sneller horen kloppen,

ik ben verkocht.

steeds herhaalt het in me hoofd hoe dankbaar ik ben met jou,

hoe dankbaar & blij ik met jou ben.

”het” wat moeilijk te vinden is,

mensen zoeken hele leven er naar,

ik heb het al gevonden.

ik zal voor je vechten om bij je te zijn,

ik zet hier me verbintenis,

deze woorden zijn puur,

onbeschrijfbare liefde

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

